Chrome/ Mirror effect i biel




Użyłam pyłku z Borne Pretty Store na zwykłym bezbarwnym lakierze. Nie utwardzałam go w lampie UV, lecz pokryłam go top-coat'em z Essence - Metal Shock Sealing Top Coat. Na środkowym palcu dodałam kilka cyrkonii, a pomiędzy nimi granulki kawioru.
Nie stosuję lakierów hybrydowych, nie posiadam lampy UV, więc szukałam sposobu na zachowanie efektu lustra bez użycia specjalnych UV-topów. Tradycyjne bezbarwne lakiery powodują, że pyłek iskrzy się jak brokat, zamiast tworzyć jednorodną powierzchnię. Wreszcie trafiłam na top coat z Essence! Jest idealny, gdyż:
- nie wymaga utrwalenia w lampie UV, 
- nie "roziskrza" pyłku,
- efekt lustra utrzymuje się nawet kilka dni.
Jego sekretem jest to, iż jest na bazie wody. Świeżo po nałożeniu ma lekko białą, pół-przeźroczystą barwę, która z czasem zasychając staje się całkiem przezroczysta. Niestety czas schnięcia jest dość długi, dłuższy niż w przypadku tradycyjnych topów. Ponoć podobny efekt można uzyskać pokrywając pyłek bazą typu peel-off.
Tego topa używałam już wiele razy i zawsze sprawdza się idealnie. 


Zmalowane przez 

Komentarze

Popularne posty